Dio takmičarskih ekipa kreiraće PR strategiju za kompaniju doMEn d.o.o iz Crne Gore, dok će drugi dio takmičarskih ekipa kreirati PR strategiju za projekat „Vrtići za sve“ kojim UNICEF u BiH želi pojačati svijest javnosti o značaju predškolskog obrazovanja.

Takmičarske ekipe:
• FPN – doMEn d.o.o
• Caliope – UNICEF
• Primus inter pares – doMEn d.o.o
• Teja – UNICEF
• Hephaestus – doMEn d.o.o
• Burčoazija – UNICEF
• TanDEM – doMEn d.o.o
• Adatte – UNICEF
• BLC GIRLS – doMEn d.o.o
• kompetentni mladi – UNICEF
• Panamera – doMEn d.o.o

Rok za dostavu PR strategija agenciji je 10. maj 2015. godine, nakon čega će takmičarske ekipe koje ispune propozicije takmičenja prezentovati svoje PR strategije pred stručnim žirijem.