Dodijeljene studije slučaja takmičarskih ekipama

Dio takmičarskih ekipa kreiraće PR strategiju za kompaniju doMEn d.o.o iz Crne Gore, dok će drugi dio takmičarskih ekipa kreirati PR strategiju za projekat „Vrtići za sve“ kojim UNICEF u BiH želi pojačati svijest javnosti o značaju predškolskog obrazovanja.

Takmičarske ekipe:
• FPN – doMEn d.o.o
• Caliope – UNICEF
• Primus inter pares – doMEn d.o.o
• Teja – UNICEF
• Hephaestus – doMEn d.o.o
• Burčoazija – UNICEF
• TanDEM – doMEn d.o.o
• Adatte – UNICEF
• BLC GIRLS – doMEn d.o.o
• kompetentni mladi – UNICEF
• Panamera – doMEn d.o.o

Rok za dostavu PR strategija agenciji je 10. maj 2015. godine, nakon čega će takmičarske ekipe koje ispune propozicije takmičenja prezentovati svoje PR strategije pred stručnim žirijem.

By |2017-10-24T12:11:08+00:00May 10th, 2015|PR Challenge|