Zevršen 4. PR Challenge

Na superfinalu studentskog takmičenja pod nazivom IV PR Challange u organizaciji kompanije Prime Communication koja se održava na državnom nivou, samo je pet ekipa uspjelo da se plasira na superfinalni dio takmičenja. Ovih pet takmičarskih ekipa su predstavili svoje PR strategije koje su kreirali za kompaniju doMEn d.o.o iz Crne Gore i Fondaciju Fabrike duhana Sarajevo.

Takmičarske ekipe koje će predstaviti svoje PR strategije su:

1. Ekonomski fakultet Sarajevo (Sarajevo) Takmičarska ekipa: Felix Felicis

2. Fakultet političkih nauka (Sarajevo) Takmičarska ekipa: aPRopo

3. Fakultet poslovne ekonomije (Vitez) Takmičarska ekipa: Animus

4. BLC (Banja Luka) Takmičarska ekipa: Victorious Secret

5. Ekonomski fakultet (Zenica) Takmičarska ekipa: Bosfor

Poslije dugog vijećanja stručnog žirija, prvu nagradu je odnio tim Bosfor sa Fakulteta poslovne ekonomije Zenica za PR strategiju doMEn d.o.o iz Crne Gore dok je ekipa Animus u sastavu Lejla Tatarević, Dinka Šakić i Senida Kakeš, osvojila nagradu za najinovativniji pristup u PR kampanji za Fondaciju Fabrike duhana Sarajevo

Agencija Prime Communications, kroz PR Challenge želi promovisati značaj profesije i svim studentima omogućiti dodatno educiranje, kao i zajedničko rješavanje prepreka i razmjenu iskustava. Cilj projekta je pružiti priliku studentima da znanja koja stiču na fakultetima primijene u praksi i da rade sa pravim klijentima.

By |2017-10-24T12:09:42+00:00May 10th, 2014|PR Challenge|