Održano superfinale drugog studentskog takmičenja – PR Challenge

Superfinale drugog studentskog takmičenja u PR-u u Bosni i Hercegovini, pod nazivom PR Challenge, održano je u Sarajevu. Jedanaest  takmičarskih ekipa sa fakulteta iz Sarajeva, Banjaluke, Mostara i Tuzle prezentovali su žiriju svoje PR strategije. Ove godine takmičarskim ekipama iz BiH se pridružila takmičarska ekipa iz Beograda.

“Već drugu godinu trudimo se da pružimo priliku studentima sa BH fakulteta koji na svojim studijskim oblastima izučavaju odnose s javnošću i marketing da rade sa pravim klijentima, te tako primijene svoje znanje u praksi. PR Challenge polako poprima oblik regionalnog karaktera, tako da smo ove godine imali priliku vidjeti kako studenti sa Fakulteta humanističkih nauka iz Beograda primjenjuju svoja teoretska znanja. Takmičarske ekipe imale su na raspolaganju mjesec dana da rade na PR strategijama za uslugu kompanije BH Telecom „Moja TV“, i studentski magazin „BH Student“, istakla je Lejla Brčaninović, PR direktor agencije PRIME COMMUNICATIONS.

Osmočlani žiri sastavljen od bosanskohercegovačkih PR stručnjaka, bloggera, urednika  nakon što su svi takmičarski timovi predstavili svoje strategije, proglasilo tim „Producing Roadmaps“ sa Ekonomskog fakulteta u Sarajevu za pobjednike drugog PR Challenge-a.

“Takmičenje je za nas veliko iskustvo, prvenstveno što smo u pripremanju PR strategije primijenili znanje stečeno tokom fakulteta ali i u istraživanju saznali dosta stvari koje nisu primat na kursevima koje imamo. Također od velike su koristi bili komentari žirija koji su skrenuli pažnju na stvari koje u budućnosti, u sličnim situacijama,  možemo ispraviti. Smatram da ovakva vrsta takmičenja treba biti u većoj mjeri zastupljena u BiH da bi motivisala studente da se “pronađu” u sferi koja ih interesuje kao i da dobiju potrebno iskustvo za buduće poslove. “, istakao  je Goran Petrović predstavnik pobjedničkog tima.

Drugo mjesto osvojio je tim  EMESAK PR sa Fakulteta političkih nauka iz Sarajeva.
Treće mjesto osvojio je tim Kreativne komunikologinje sa Fakulteta humanističkih nauka iz  Mostara.
Pored glavnih nagrada žiri je dodijelio i nagrade za:

–          Nagrada za najbolju prezentaciju otišla je u ruke ekipe “Venatenaku” sa fakulteta organizacionih nauka u Beogradu

–          Nagrada za najbolju PR strategiju otišla je u ruke ekipe “Producing Roadmaps” sa ekonomskog fakulteta u Sarajevu.

–          Nagrada za najinovativniji pristup otišla je ruke ekipe “Kreativne komunikologinje” sa humanističkog fakulteta iz Mostara

–          Nagrada za najkreativniji koncept otišla je u ruke ekipe “Voice of BLC” sa BLC Koledža iz Banjaluke

Organizator PR Challenge-a je agencija Prime Communications koja kroz ovo takmičenje želi promovisati značaj PR struke u BiH i dodatno motivisati mlade ljude da se već u toku školovanja dodatno educiraju što je dobar preduslov za uspješno bavljenje odnosima s javnošću.