Proactive 2008.

Leonardo Peklar, stručnjak iz oblasti korporativnog upravljanja je uvodnim predavanjem pod nazivom “Povratak u budućnost” otvorio četvrtu konferenciju o odnosima s javnošću PROACTIVE 2008.

Peklar je govorio o tome koliko je važno da o svojoj budućnosti razmišljamo na strateški i proaktivan način, kako je znanje izuzetno bitno ali da je još bitnija naša sposobnost da to znanje iskoristimo na pravi način, kako 80% svog svakodnevnog vremena ustvari se bavimo komunikacijom a da nas o tome niko nije učio, pogotovo ne na strateški način. Prema njegovim riječima prva faza razvoja je povezivanje ljudi, I nju smo već prošli pojavom interneta, dok je druga kako iskoristiti tu mogućnost komuniciranja I povezanosti sa drugim ljudima.

Istakao je da razlika u ekonomskim podjelama nije geografska nego po načinu razmišljanja i zbog toga je uvjeren da Bosna i Hercegovina ima velike šanse za uspjeh, samo o mogućnostima uspjeha vlada treba razmišljati na strateški način jer najbitnija područja razvoja u budućnosti su energija, hrana, resursi i okolina. A to sve uz vašu prepoznatljivu energiju već posjedujete, samo treba da je i vi vidite kao ključne prednosti, jer vidjeti stvari koje svi vide, ali na drugačiji način je formula uspjeha.

Biljana Weber, generalna direktorica IBM Slovenija, je kroz svoje predavanje učesnicima predstavila rad svoje kompanije kao i otkrila nekoliko bitnih stavki koji su im značajne za uspješno poslovanje. Predstavila je također novih pet IBM inovacija koje će u narednih pet godina promijeniti naš život. Potvrdila je da uspješno obavlja zadatak poslovne ali i porodične žene.

Manuela Šola Oršić vlasnica i direktorica agencije odnosa s javnošću i event menadžmenta Abrakadabra, je učesnicima govorila o ličnom PR i svojim poslovnim iskustvima sa klijentima na tom nivou. Istakla je da je izuzetno bitno izgraditi vlastiti identitet, stav o životu, odnos s drugim ljudima, obratiti pažnju na stil odijevanja kao i odrediti vlastite prioritete. Napomenula je da su njeni glavni klijenti u Hrvatskoj poslovni ljudi naročito iz IT sektora ali i političari. Također je pokušala dočarati da je lični PR dugotrajan proces i da se promjene ne mogu desiti preko noći.

Aleksandra Berić, PR menadžer RTV B92 u svojoj prezentaciji je govorila o nagomilanim društvenim problemima koji novu ulogu medija. Predstavila je projekat izgradnje Sigurne kući i njihove PR aktivnosti kojim su pokušali podići svijest kako građana tako i odgovornih vlasti. Istakla je da medij povezuju faktore koji mogu da doprinesu poboljšanju situacije i da su u mogućnosti da pomažu da ove grupe nađu zajednički interes na društvenoj sceni.

Miroš Čirič, specijalista za područje lobiranja, uvođenje promjena i vođenja kampanja, je u svom predavanju govorio o moći prvog utiska. Istakao je da treba imati na umu da je prvi utisak izuzetno intenzivan i da se rijetko dobija mogućnost za ispravljanje prvog dojma. Važno je znati šta treba raditi, a još važnije je znati to implementirati. Naveo je da su osnovne četiri društvene vještine prihvatanja, uspostava prisnog kontakta, sposobnost razvedravanja kao i davanje i prihvatanje informacija. Kroz interaktivnu vježbu učesnici su upoznali do tada nepoznate osobe i naučili da brzo ostvare kontakt sa drugim ljudima.

Katja Bizjak više od deset godina vodi različite seminare i radionice na temu međusobnih odnosa, komunikacije, vođenja, rješavanja sporova i stresa. Izvela je više od 100 radionica sa odraslima i više od 500 sa djecom i omladinom. Na PROACTIVE-u je kroz radionicu na temu Proaktivno u međusobne odnose uključila sve učesnike i omogućila upoznavanje. Na radionici se govorilo o tome kako uspostaviti kontakte sa drugim osobama, koje prepreke se mogu pojaviti u odnosu i šta mogu uraditi sam da uspostavim dobre odnose.

Učesnici su razgovarali o tome šta očekuju od svojih radnih kolega, a šta su u suprotnom spremni pružiti. Također se raspravljalo o tome koliko je pojedinac spreman učiniti za uspostavljanje boljih međuljudskih odnosa.

Andreja Pavlović, dirkektor za odgovorno poslovanje H&P Grupe je kroz svoje predavanje govorila o pitanjima i izazovima korporativnog upravljanja i društveno odgovornog poslovanja. Istakla je da neka kompanija zaista posluje na društveno odgovoran način, mora biti spremna na cijeli niz promjena u sistemu korporativnog upravljanja. Istakla je da su nove vrijednosti izgradnja vrijednosti branda i zaštita reputacije, izbjegavanje troškova uslijed lošeg upravljanja rizicima, izgradnja organizacijske kulture utemeljene na vrijednostima i upravljanje ključnim pitanjima koja su od značaja za buduće uspjehe.

Peđa Ašanin Gole je kroz predavanje na temu Upravljački izazovi komuniciranja i poslovnih komunikatora govorio o značaju komunikacije kao investicije. Kvalitet nesvjesnog komuniciranja slijedi iz proteklih investicija, dok kvalitet svjesnog komuniciranja zavisi od aktuelnog znanja vještina i sredstava. Čak iako komunikaciju definišemo kao stvaranje neopipljive vrijednosti ona ima opipljive ulazne troškove i opipljive izlazne gubitke.

Napomenuo je da međusobni odnosi zavise u određenom kontekstu i kakvu socijalnu ulogu igrate.

Maja Marković zaposlena je u sektoru Korporativnih komunikacija kompanije Podravka. Kroz svoje predavanje predstavila je rad Podravke, viziju i misiju kao i strategije za uspješno ostvarivanje poslovnih ciljeva. Podravka, kao jedna od najuspješnijih kompanija, može služiti po mnogo čemu kao primjer drugim poslovnim ljudima.

Nina Furman je stručnjak u oblasti odnosa s javnošću državnih institucija. Učesnicima je predstavila povezanost PR i bloginga kao novog PR alata. Istakla je da je blog značajan vid komunikacije koji može biti veoma utjecajan. Također je kroz primjere navela uspješno komuniciranje svjetskih političara putem blogova.

Drugo predavanje Nine Furman tretiralo je etički kodeks. Istakla je da PR odjeljenje često ima ulogu ‘etičkog srca’. Cilj je kontrola dobrih i loših vijesti kako prema unutrašnjosti tako i prema vanjskom svijetu.

Ashok Murty je svojim specifičnim pristupom svojoj temi ‘Kultura oblačenja’ naročiti zainteresovao sve prisutne. To da odijelo čini čovjeka je mnogima bilo poznato ali je Ashok predstavio potpuno novi pristup. Njegova poruka je bila da treba biti uvijek obučen u skladu sa prilikom i drugim ljudima, nikada ne treba pretjerati sa elegancijom ali također ne treba dozvoliti da budete neprikladno odjeveni. Kao bitnu stavku je također naveo da nije bitno šta ste obukli nego kako se osjećate u odabranoj odjevnoj kombinaciji, jer upravo taj osjeća znatno utječe na dojam koji ostavljate na okolinu.

Nazif Hasanbegović je osnivač inerdisciplinarne agencije CMC d.o.o koja se bavi marketingom, odnosima s javnošću, uslugama iz oblasti arhitekture i izvršnom produkcijom. Kroz svoje predavanje predstavio je rad na poboljšanju imidža i jačanju kapaciteta Olipijskog komiteta Bosne i Hercegovine. Cilj je stvoriti bolju percepciju od strane javnosti s ciljem obezbjeđenja finansijske i materijalne podrške u svrhu realizacije programa Olimpijskog komiteta BiH.

Eldina Knez je savjetnica ministra za razvoj Slovenije za područje odnosa s javnošću i portparol za Lisabonsku strategiju za Evropsku Uniju. Kroz predavanje na temu ‘Kako preživjeti predsjedavanje EU’ dočarala je da je upravo predsjedavanje najveći Vladin projekat. Kroz svoja iskustva i vlastite primjere dočarala je učesnicima da se radi detaljna logistička i politička priprema za predsjedavanje i šta otprilike čeka i Bosnu i Hercegovinu. Njena iskustva i principi su primjenjivi u bilo kojem političkom ili diplomatskom PR-u, ali i u vođenju velikih PR projekata.

Deniz Bejtula, direktor prodaje i marketinga Peugeota predstavio Peugeot i otkrio nekoliko zanimljivosti o svojoj kompaniji koju većina prisutnih nije znala. Također je istakao značaj odnosa s javnošću za Peugeot i činjenicu da osjeti veliki napredak od trenutka kada je angažovao stručnu agenciju koja upravlja komunikacijama Peugeota.

Zabava

Prvi dan PROACTIVE-a 2008 je završen uz večeru i muziku gdje su se učesnici bolje upoznavali i dijelili svoja dosadašnja iskustva. Poseban ugođaj je ostvaren uz zvuke gitare i zajedničko pjevanje uz kamin gdje su se učesnici i predavači dodatno opustili, zbližili i zabavili.

Učesnici su nakon zanimljivih predavanje kroz večernji program učvrstili svoja nova poznanstva. Uz muziku, ples, koktele i zabavne nagradne igre do jutarnjih sati je drugi dan PROACTIVE-a uspješno završen.

By |2017-10-24T14:21:14+00:00May 29th, 2008|Proactive|